لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیش بینی غیر منتظره الگوریتم بریتانیایی از سرنوشت یووه در لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی غیر منتظره الگوریتم بریتانیایی از سرنوشت یووه در لیگ قهرمانان اروپا

 

پرتال انگلیسی زبان TalkSport با استفاده از الگوریتم كامپیوتری و طراحی شده توسط این پایگاه بزرگ ورزشی در بریتانیا با استفاده از داده‌ها و آخرین آنالیزهای باشگاه‌های حاضر در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیدارهای این مرحله و مراحل بعدی این جام را پیش‌بینی كرده است.

 

طبق نتایج به دست آمده توسط الگوریتم محاسبه‌گر TalkSport، یوونتوس پس از كسب نتیجه تساوی یك بر یك در آمستردام در دیدار برگشت با 2 گل آژاكس را شكست خواهد داد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهد كرد. پس از این صعود یوونتوس حریف منچسترسیتی خواهد شد و به مصاف آبی‌های شهر منچستر خواهد رفت. نتیجه دیدار رفت در ورزشگاه اتحاد طبق محاسبه این الگوریتم 1‐1 پیش‌بینی شده و در بازی برگشت نیز علی‌رغم گلزنی من‌سیتی، این یووه است كه با زدن دو گل پیاپی در مجموع با نتیجه 3 بر 2 عازم دیدار نهایی خواهد شد؛ فینالی كه یوونتوس در آن با نتیجه 2 بر 1 بر بارسلونا غلبه خواهد كرد و پس از 23 سال بار دیگر بر بام فوتبال اروپا خواهد ایستاد.

 

گفتنی است طبق الگوریتم محاسبه‌گر TalkSport، لیورپول در مجموع 5 بر 1 از سد پورتو خواهد گذشت، بارسا 4 بر 2 از شیاطین‌سرخ عبور خواهد كرد و من‌سیتی نیز 3 بر 1 از سد تاتنهام خواهد گذشت. دیگر دیدار نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نیز با پیروزی 2 بر 1 در نیوكمپ و تساوی 2‐2 در آنفیلد همراه خواهد شد تا بارسا حریف یووه در ورزشگاه متروپولیتانو باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: